شماره تماس با هتل تالار افرند 01334684343 - 09112333085

مصاحبه با آقای امیر افرند مدیر هتل تالار افرند در شیرکوه گیلان

روستای زیبا، خوش آب و هوا و توریستی شیرکوه در کوهپایه بام گیلان (کوه درفک) نظر هر بیننده و گردشگری را به شدت به خود جلب می نماید، صدای دل انگیز و آرامش دهنده بلبلان که بر روی درختان نغمه سرایی می کنند، شرشر آب روان رودخانه هایی که موجی از سبکبالی و آرامش روحی را برای هر تن خسته ای به وجود می آورد، نسیمی که روح و جان انسان را نوازش می کند، موجی از مه غلیظ صبحگاهی که تداعی کننده تکه ای از بهشت، همه و همه در وصف روستای زیبای شیرکوه بخش رحمت آباد شهرستان رودبار است.

شیرکوه که در ادبیات اهالی این روستا به پاریس کوچولو شهره است به دلیل زیبایی خیره کننده ای است که در ایام مختلف سال شاهد عشق بازی خداوند به طبیعت بکر و خیره کننده آن است، محال است که میهمانی از اقصی نقاط کشور وارد این روستا شود و از میهمان نوازی و شور و حال مردمانش سخن نگویید.

محال است که در مراسمات و جشن ها و برنامه های مردم شیرکوه نشانی از خوشی، مهربانی و عطوفت نباشد.

روستای شیرکوه یکی از روستاهای گردشگر پذیر، زیبا و بسیار دیدنی است که دیدن این روستا خالی از لطف نیست.

در دل این روستا علاوه بر جاذبه های طبیعی و ناب شاهد سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم که با فراهم نمودن امکانات رفاهی و گردشگری برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی برای شهرستان رودبار یک امتیاز فراوان محسوب می شود.

هتل تالار افرند شیرکوه یکی از زیباترین هتل تالارهای استان گیلان است که با خلاقیت و معماری اصیل ایرانی توانسته به سرعت در دل مخاطبین و مردم سراسر استان گیلان جا باز کرده و در مراسمی توسط دکتر نجفی استاندار محترم گیلان و مسئولین محلی افتتاح و به بهره برداری برسد و این روزها با برگزاری جشن ها و جلسات و همایش ها خود را به عنوان یک مکان گردشگری و تامین کننده مراسمات معرفی نماید.

امیر افرند مدیر توانمند هتل تالار افرنددر خصوص امکانات و همچنین قابلیت های خاص این مکان گفت:

هتل تالار افرند شیرکوه در مساحتی بالغ بر ۸ هزار متر مربع و زیر بنای ۱۸۰۰ متر و تعداد ۸ سوئیت رفاهی مجهز اقامتی در چشم اندازی بدیع و خیرکننده برای رفاه مسافران و گردشگران با معماری خاص ساخته و به بهره برداری رسیده.

امیر افرند ادامه داد:

هتل تالار افرند با پرسنلی مجرب و کارآزموده آماده برگزاری مراسمات عروسی، جشن ها، مراسمات ولیمه، برگزاری سمینارها، همایش های فصلی در سالنی مجزا و دارا بودن امکانات سمعی بصری، نورپردازی حرفه ای، سالن های پذیرایی شیک و سرخانه مجهز نگهداری مواد غذایی، ظروف استیل، آشپزخانه مکانیزه، تیم حرفه ای آشپزی با طبخ انواع غذاهای صنعتی، سنتی و غذاهای معروف ایرانی، پارکینگ سنگ فرش و چشم اندازی خیرکننده می باشد.

مدیر هتل تالار افرند شیرکوه در ادامه گفتگوی خود با دیار یونس خاطرنشان کرد:

از دیگر فعالیت های هتل تالار افرند حمایت از محیط زیست، حمایت از ورزشکاران است که در این مدت کوتاه کسب مقام اول سومین دوره مسابقات والیبال یادواره شهدای قاضیان، مقام اول مسابقات والیبال شهدای مژده رشت و تشکیل تیم های محلی ورزشی است که این روند در طول سال ادامه دارد.

امیر افرند در خصوص حمایت مسئولین استان و شهرستان در خصوص احداث این هتل تالار بیان داشت:

برای بنای این مکان گردشگری ضمن تشکر از حضور استاندار محترم، نماینده محترم و فرماندار عزیز شهرستان جا دارد از حمایت های بیدریغ علی کاظمی، رئیس توانمند اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان که با تمام وجود از این طرح حمایت نموده و در طول ساخت و بهره برداری هتل تالار افرند با جان و دل از ما حمایت نموده که بر حسب وظیفه از تلاش های صبورانه مهندس علی کاظمی تقدیر و تشکر می نمایم.

مدیر هتل تالار افرند خاطرنشان کرد:

یکی دیگر از افتخارات ما آمادگی اجرای طرح های گردشگری نظیر زیپ لاین، رستوران سنتی با احداث آلاچیق های زیبا در دل طبیعت و باغ میوه در مجاورت هتل تالار و همچنین فراهم نمودن فضایی زیبا با اجرای موسیقی سنتی برای خانواده هاست که با حمایت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صورت خواهد گرفت.

وی استقبال مردم و گردشگران را از امکانات هتل تالار افرند بسیار مثبت ارزیابی نمود و تاکید کرد:

یقینا در آینده نزدیک شاهد شکوفایی بیشتر و بهتر این مکان تفریحی گردشگری خواهیم بود و طرح های زیادی با حمایت های دولتی در این مکان احداث خواهد شد.

آدرس: استان گیلان – شهرستان رودبار- شهر توتکابن- روستای توریستی و زیبای شیرکوه- هتل تالار افرند

ارتباط با مدیریت: ۰۹۱۱۳۳۴۳۷۲۸

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

هتل تالار افرند © 1400 - 1399