شماره تماس با هتل تالار افرند 01334684343 - 09112333085

هتل تالار افرند

هتل تالار افرند شیرکوه در مساحتی بالغ بر ۸ هزار متر مربع و زیر بنای ۱۸۰۰ متر و تعداد ۸ سوئیت رفاهی مجهز اقامتی در چشم اندازی بدیع و خیرکننده برای رفاه مسافران و گردشگران با معماری خاص ساخته و به بهره برداری رسیده است.

فضای هتل  تالار افرند

روستای زیبا، خوش آب و هوا و توریستی شیرکوه در کوهپایه بام گیلان (کوه درفک) نظر هر بیننده و گردشگری را به شدت به خود جلب می نماید، صدای دل انگیز و آرامش دهنده بلبلان که بر روی درختان نغمه سرایی می کنند، شرشر آب روان رودخانه هایی که موجی از سبکبالی و آرامش روحی را برای هر تن خسته ای به وجود می آورد، نسیمی که روح و جان انسان را نوازش می کند، موجی از مه غلیظ صبحگاهی که تداعی کننده تکه ای از بهشت، همه و همه در وصف روستای زیبای شیرکوه بخش رحمت آباد شهرستان رودبار است.

هتل تالار افرند با پرسنلی مجرب و کارآزموده آماده برگزاری مراسمات عروسی، جشن ها، مراسمات ولیمه، برگزاری سمینارها، همایش های فصلی در سالنی مجزا و دارا بودن امکانات سمعی بصری، نورپردازی حرفه ای، سالن های پذیرایی شیک و سرخانه مجهز نگهداری مواد غذایی، ظروف استیل، آشپزخانه مکانیزه، تیم حرفه ای آشپزی با طبخ انواع غذاهای صنعتی، سنتی و غذاهای معروف ایرانی، پارکینگ سنگ فرش و چشم اندازی خیرکننده می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

هتل تالار افرند © 1400 - 1399